Ternyata Dr Hamid Arshat Kecewa Klinik Diserbu, Berfikir Untuk Bersara…

Rasa sed1h pulak bila tokoh perubatan ternama yang juga pakar perbidanan tersohor negara, Datuk Dr Hamid Arshat bagitahu beliau mungkin akan bersara tak lama lagi. Ternyata peristiwa hitam kliniknya diserbu oleh KKM sebab dikatakan tidak berdaftar dan menjual produk yang juga tidak berdaftar, benar-benar meruntun jiwa lelaki yang dah jadi doktor pakar lebih 40 tahun dan membidankan beribu-ribu wanita.

Abam tak nak sentuh bab serbuan tu, KKM ada hak kalau depa rasa Dr. Hamid ada langg@r peraturan kat mana-mana. Cuma abam harap KKM jangan lupa, di luar sana ada beribu manusia yang menjual pelbagai produk yang seperti nak bagi tet*k mantap macam Gunung Everest, anu besor macam cota pak guard, lubang ketat macam jarum peniti bagai yang sangat-sangat berpotensi untuk menganc@m nyaw@ manusia.

Mereka ini dengan bangga menunjukkan kekayaan dan kemewahan mereka dalam media sosial kerana berjaya mengaut keuntungan melalui produk tegang, ketat dan terangkat mereka itu.  Mereka ini jauh lebih bahay@ daripada Dr. Hamid Arsat yang semua orang tahu kepakarannya hingga pernah dilantik menjadi Profesor Jabatan Obsterik dan Ginekologi UKM ini.

Sumber; Syahril A. Kadir

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*